Luahan : Mencari Diri

Baru-baru ini saya cepat marah. Banyak perkara yang membuatkan saya tidak puas hati. Entah mengapa hal-hal kecil yang dahulu tidak pernah saya endahkan kini amat-amat mengganggu fikiran. Sehingga terbawa-bawa kepada tindakan luar kawal. Saya tidak tahu apa yang sedang berlaku.

Sukar memaafkan orang lain.
Amat geram apabila orang menukar percaturan saya.
Suka menyendiri

Entah.



"Cuba antum buat semula personality test tu. Lain macam je antum ni."

Saranan seorang ikhwah menggerakkan hati untuk kembali menyelak helaian-helaian itu.

Personality Plus : Florence Littauer 

Personality Plus : Florence Littauer & Marita Littauer 

Dan hasil yang mengejutkan!

Melancholic : 22
Cholecric : 13
Phelgmatic : 3
Sanguine : 2




180 darjah daripada diri saya sebelum ini!
Apa yang dah jadi?
Saya perlu kembali mencari rentak dan irama kehidupan.
Siapakah saya sebenarnya?

Yang penting, saya mahu jadi hamba Allah, Muslim yang baik.

Bantulah hamba-Mu ini Ya-Allah...

~End Of Post~

0 comments:

welcome to my blog. please write some comment about this article ^_^